Bereik en verbind Generatie Z en Generatie Alpha effectief

15 mei 2025 start de opleiding Kids en Jongeren: Marketing en Communicatie. Een gloednieuw concept waar dezelfde thematiek als bij het welbekende congres voorbij komt: onder andere generatiedenken, jongerenparticipatie en content.

Blijf relevant en interessant voor je jonge doelgroep

Trends veranderen snel, dus moet je als marketing- en communicatieprofessional  investeren om kids en jongeren te blijven begrijpen. Hoe communiceren ze,
wat drijft hen, en waar liggen kansen? Als je dit niet weet, landt je boodschap niet en verlies je aansluiting bij een belangrijke doelgroep.

Maak en implementeer jouw communicatieplan

Met welke online en offline tools kun je effectief met kinderen en jongeren communiceren? Leer hoe je hen betrekt bij je organisatie en krijg inzicht in hun unieke eigenschappen en gedragsvoorkeuren. Ontdek hoe je hen aanspreekt op relevante kanalen en je creëert een passend communicatieplan.

Boek duurzaam succes met je authentieke boodschap

Gebruik jouw boodschap om duurzame impact te maken, relevante campagnes te ontwikkelen en negatieve reacties te voorkomen. Zo bereik je jouw doelgroep op een authentieke en verantwoorde manier die past bij hun belevingswereld: hét fundament voor succesvolle resultaten.

Boek duurzaam succes met je authentieke boodschap

Gebruik jouw boodschap om duurzame impact te maken, relevante campagnes te ontwikkelen en negatieve reacties te voorkomen. Zo bereik je jouw doelgroep op een authentieke en verantwoorde manier die past bij hun belevingswereld: hét fundament voor succesvolle resultaten.

Bekijk het volledige programma
Tijdens deze opleiding leer jij:
  • Effectief communiceren met kinderen en jongeren, op hun niveau;
  • Jouw doelgroep aanspreken met krachtige online en offline content;
  • Inspelen op hun behoeften met een duurzaam communicatieplan;
  • Praktijkvoorbeelden kennen van docenten met diverse expertises;
  • Aan de slag gaan met jouw case en toets je deze bij jouw doelgroep.
Deze cursus is interessant voor:

Marketing- en communicatieprofessionals die zich met hun organisatie
richten, of willen gaan richten op de doelgroep kids en/of jongeren, zowel bij profit als non-profit organisaties.

Ik wil mezelf aanmelden voor de opleiding